Nog 4 nachtjes! - Reisverslag uit Escharen, Nederland van Evelien Berg - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes! - Reisverslag uit Escharen, Nederland van Evelien Berg - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

02 Januari 2013 | Nederland, Escharen

Hoi allemaal!

Over 4 nachtjes is het dan zo ver, dan vertrek ik voor 2 maanden en 3 weken naar Zuid-Afrika! Ik zal daar eerst 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen in Kaapstad. Daarna ga ik met een backpackers-bus van Kaapstad naar Johannesburg in een paar weken. Vanuit Johannesburg vlieg ik weer terug naar Amsterdam.

Ik ga proberen om jullie een beetje op de hoogte wat ik daar allemaal doe en meemaak. Hopelijk gaat het leuk worden en heb ik gave dingen om aan jullie te melden! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en begin het nu ook wel een beetje spannend te vinden, haha. Al heb ik eigenlijk nog niet echt door dat ik zondagavond al in het vliegtuig richting Zuid-Afrika zit!

Ik heb nu heel veel zin om het volgende berichtje te schrijven, aangezien ik dan waarschijnlijk in Zuid-Afrika zit (waar het nu trouwens zomer is en dus heeeeerlijk weer! hihi)

Liefs,
Evelien

  • 02 Januari 2013 - 23:02

    Joanneke:

    Spannend man! Het wordt vast awesome ;) verheug me er op om al je verhalen te lezen!

  • 03 Januari 2013 - 10:21

    Madelon:

    Super gaaaf!!! Veel plezier alvast!!

  • 03 Januari 2013 - 17:00

    Lucie :

    Joehoeeee!!!! Heeel veel plezier alvast! Maar bellen (en mss zien) elkaar nog!!:) kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 4352

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 20 Maart 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: